lunes, 8 de julio de 2013

Resultados primera semifinal SP 2013


Los miembros de Smiley Pumpkin ya han realizado la primera semifinal de selecciones de este año, la cual ha estado muy reñida. La gran triunfadora ha sido "Stake Land" con los seis votos de todos los miembros del festival, junto con "The lords of Salem", "El hombre de las sombras" y "Mamá". Con estos resultados ya tenemos las diez primeras candidatas para participar en el Smiley Pumpkin 2013 y podemos augurar una selección final de infarto. A continuación os dejamos los resultados:

1) Stake Land ……………………………………………… 6****
2) The lords of Salem ..….……………………..……….. 6**
3) El hombre de las sombras …...…………..……….. 6**
4) Mamá ………………………….………………………...… 6
5) A lonely place to die ………………..………..……… 5***
6) Berberian sound studio ……………………..…….. 5***
7) VHS ……………………..…………..…………...…………. 5*
8) I spit on your grave ………………………………….. 4
9) Mother’s day ……………………………………………. 3***
10) The Shrine …………..…….. 3** / **** / ****


11) The collection …………...…………………………………….… 3 ** / **** / **
12) La meute …………………………………………………..….…… 3 ** / **** / -
13) El arrecife …………………………………………………………. 3*
14) YellowBrickRoad ……..……………….…………….………… 2
15) Evidence …………………………………………………….…….. 0

2 comentarios:

  1. Xavi:

    Bé, jo no cal que digui que estic molt decebut amb que no hagin entrat ni La meute ni The collection... la veritat és que tenia moltes ganes de totes dues en comptes d'altres pel·lis (de les que no diré el nom perquè no se sàpiga per on aniran els meus vots a la selecció final!!). Ens quedem sense pel·lícula francesa per primer any en molt de temps :( i també sense una segona part que podria haver estat una tradició guai! Joooo. Però bé, els resultats en general són molt bons i em sorprèn Stake Land perquè no esperava que tingués tants vots.

    En breu la segona semifinal i en tan sols un mes ja sabrem les pel·lícules seleccionades! Quins nervis!

    Per cert, en breu sabreu la pel·lícula a la que farem homenatge aquest 2013 i també us anunciaré una nova cosa... :)

    ResponderEliminar
  2. A mí m'han agradat bastant els resultats! Després del super mega empate, m'alegro que hagi passat "The Shrine", tot i que és veritat que s'ha quedat fora la pel·li francesa que és tradició d'Smiley...

    En general, estic molt contenta amb totes les pel·lis que han entrat, i amb que aquesta primera semifinal hagi estat tan emocionant!

    Tinc moltes ganes de saber la pel·lícula homenatge d'aquest any... que srà la primera per mi!!

    ResponderEliminar