sábado, 12 de marzo de 2011

Segunda Selección Smiley Pumpkin 2011

Y seguimos con las selecciones, esta vez con tanto nivel que hemos decidido publicar las candidatas antes de publicar las clasificadas para la selección final.

En esta selección encontramos controversia, éxitos, directores consagrados, secuelas de alto nivel, originalidad, variedad temática y de nacionalidad, pero sobretodo encontramos muchas calidad cinematográfica.

Aquí tenéis las películas de la segunda selección de Smiley Pumpkin 2011:














Esperamos vuestros comentarios y opiniones sobre esta selección. Pronto tendréis la lista de las que han conseguido superar esta reñida selección.

P.D.: El blog ha sufrido dos cambios; hemos cambiado la cabecera del mismo y, a partir de ahora, disponéis de una barra de twitter dónde irán apareciendo todos los tweets que se publican relacionados con un tema, el tema aparecerá encima de la barra de twitter, y el primero es "Scream 4". Ya sabéis, consultad novedades de Scream 4 en la barra de twitter.

3 comentarios:

  1. Bueno, primeeer en publicar?? Osti, això m'ha recordat al fotolog... quins records jejeje

    Doncs quantes coses a dir!! Diré les meves pors i expectatives respecte cadascuna de les pelis, ok? O, si més no, la majoria. Tot i així, he de dir que encara no he vist els tràilers i que, per tant, no tinc ple coneixement sobre les pelis. Quan els vegi, si de cas, ja tornaré a comentar.

    "Altitude" em sembla que pot estar molt bé. A filmaffinity té molt mala nota, però això no no vol dir res. Hi ha pelis amb notes baixíssimes que a mi m'agraden, així que rai. També cal tenir en compte que pelis com aquesta la veu gent que no està acostumada a degustar el misteri, i a mi això que dius que pot ser rollo Shyamalan m'ha cridat molt.

    Respecte "The Broken" diré que, d'entrada, em crida molt. Tenim pocs thrillers psicològics a Smiley i és una pena, perquè el meu gènere de terror preferit és el terror psicològic. Així que aquesta em pinta molt bé. Però la meva por és que, segons he llegit, és una peli rara de cojones, una miqueta pretenciosa, i tinc por que sigui un "Ne te retourne pas" 2, perquè seria una pena desaprofitar una plaça per una peli com aquella, tan bodriosa.

    "Cold Prey 3" té una pinta que et mors, i tinc clarissíssim que la vull veure, perquè, tot i que no estigui la Jannicke, pot tenir protagonistes ben fets. A més, diuen que està igual de ben feta que les altres, així que rai.

    "Triangle" té molt bona pinta, i em fa molta il·lusió que es repeteixi el director de "Creep". Pot molar una peli de salts en el temps, que no n'hem tingut cap a Smiley.

    "Solstice" a mi em pinta molt bé. I amb això que diuen, que és una pena que no hagi sortit en cinemes, perquè té qualitat com per fer-ho, encara fan que m'inclini més a veure-la. Té pinta de típica peli de terror de nois adolescents amb toc sobrenatural, però si és efectiva ja m'està bé.

    "Storm warning" a mi em pinta que te cagas de bé!! L'argument m'agrada molt, és un tipus de subsubsubgènere que m'interessa un monton, i sí, els dolents pinten molt bé també. Malgrat que "Long weekend" no em va acabar de fer el pes, aquesta pot estar de puta mare.

    I, per acabar (perquè he de marxar a fer feina) diré que no diré res de "A serbian film", simplement perquè ja n'estic fart de parlar del tema jajaja. Com tots sabeu què en penso de "Martyrs", us podeu imaginar què opino sobre aquesta peli. I ja està.

    Un petoneeeet i fins aviat!!

    ResponderEliminar
  2. Hola a tots.

    He de dir que m'ha semblat una de les seleccions amb més nivells de tot l'Smiley. No hi ha cap pel·lícula que em pinti malament, em venen de gust la majoria.

    Em pinten genial Triangle, Frit Viltt 3 y Storm warning. Però també em moro de ganes de veure; Solstice, Morirás en 3 días y Altitude, entre d'altres. La veritat és que les veuria totes, tenc molts dilemes a l'hora de fer aquesta selecció.

    Fins i tot vull veure A serbian film, per curiositat humana que fa que no pugui decidir no vere-la mai, però crec que tenc bastant clar que no vull desperdiciar un lloc a l'Smiley amb aquesta pel·lícula, perque penso que no em pot agradar y que a l'Smiley hi pintaria ben poc y tendria ben poc a fer al costat de les demés que ens esperen.

    M'encanta la nova secció de curiositats Xavi, és genial. I lo de la bandera del país, totalment cert que així destaca més i poder es queda més a la memoria visual que no pas abans.
    Com a curiositat que he vist; no sabia que el director de "Creep" y "Triangle" estés ficat en el prometedor projecte "Paris, I'll kill you". L'actor de "The Echo" ha actuat a; "Fanática", "Banderas de nuestros padre" y a "Hackers" amb la Jolie. jeje

    Un petó!

    ResponderEliminar
  3. La seleción pinta muy muy bien. Yo digo como Pablo que hablo si tener aún pleno conocimiento de las pelis.

    Pinta una seleción díficil, por el momento tengo claro, o más o menos claro, que no quiero dos películas. Entre ellas está "A serbian film" No entraré en debates, pero tengo claro que no la quiero para Smiley. Se va de lo que es el festival y no quiero que ocupe el sitio de una peli que si puede estar al 100% en la competición.

    Tengo muchas ganas de Cold Prey III, de Storm Warning, de Triangle, Altitude...y aquí lo dejo.

    Hay pelis que por un lado me pintan bien, pero que me dejan con la duda y también quiero esperarme a ver el tráiler porque no sé muy bien que pensar.

    Por cierto la nueva "estructura" de la seleción me gusta mucho y el apartado de curiosidades me encanta.

    ResponderEliminar