jueves, 21 de julio de 2011

Nuevo póster y tráiler de "Dream House"


Si hace muy poco os adelantamos las primeras informaciones sobre Dream House y os enseñábamos el primer póster, hoy os traemos algo mucho más jugoso si cabe.

Después de esperar durante tanto tiempo a tener noticias sobre esta película parece que ahora no cesan, ya que acaban de salir un nuevo póster, que podéis ver en esta entrada, y el primer tráiler de la película.

A continuació tenéis el link donde podéis ver el tráiler: http://www.aullidos.com/videos.asp?id_pelicula=4907&VideoID=1764

Disfrutad del tráiler y esperamos vuestras opiniones sobre el mismo y sobre el póster.

11 comentarios:

  1. QUE GENIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!! M'encantísssiimmaa!! Sobretot el moment del Craig al vídeo, quin terror... aviam si la peli compleix, perquè realment sembla molt bona pel tràiler. I l'actuació de tots ells sembla ser molt bona!! Bé bé, nominaciooooooons!! jeje. Que guaaai. I el poster m'encanta també!! Si és oficial, resulta que ja tenim nominats per póster i per frase.

    :))))))))

    ResponderEliminar
  2. Pinata molt bé. Jo tb crec que pinta ser una peli molt bona i crec que es cumplirà ;p

    El tráiler em sembla genial i m'encanta l'inici amb la música tocada per les nenes i com es va transformant, és genial.

    El póster per això es final? Sigui com sigui em sembla molt bò i em fa por que si aquest no és oficial treguin alguna cosa molt més comercial...

    Mica en mica l' SP va adquirint una gran nivell ehh

    ResponderEliminar
  3. És una passada de póster i una passada de tràiler. Jo penso que ja tenim un plat fort pel 2012, serà una tortura no poder-la veure...

    quins nervis ja s'acosta smiley.... què tal els resultats de la primera semi?

    ResponderEliminar
  4. Però se suposa que hem de comentar aquí??? No vas dir que faries una altra entrada?? Jo no he dit res perquè estava esperant. Bueno, doncs res.

    Estic content amb els resultats de la selecció anterior, la primera semifinal. Han sortit totes les pelis que jo volia, així que genial!! :))) Suposo que a tu, Xavi, t'ha fet ràbia que no entri "Laid to rest" perquè la veies que podia ser bona, no?? A mi em pinta cutreta, així que res, no la vaig votar. La resta genial. És lògic que "Splinter" hagi quedat primera perquè pinta de meravella, segur que no ens defraudarà. I jo tinc especial ganes de veure "Detrás de la cámara". Si entren "Lake Mungo" i "El último exorcismo", aquest Smiley estarà carregadet de falsos documentals de terror, la qual cosa pot ser molt interessant!!

    Quant a aquesta selecció, no sé si dir els meus vots per aquí perquè no vull influir. Només vull dir que ja sabeu quina peli NO vull que entri, i després n'hi ha d'altres que segurament tothom votarà, però que a mi em pinten dolentes o cutres, com ara "Altidude" o "Pro-vida". En fi,no vull dir res més perquè els positius poden anar per aquí, depèn del que digui.

    Quan tinguem els resultats, diré el què, que tinc moltes ganes de dir coses del que he votat i el que no!!

    Petoneeeets!!

    ResponderEliminar
  5. Per cert, el nou format està guai per aquestes seleccions. És més còmode per tu i diu lo just, lo orientatiu, i així també t'obliga a veure el tràiler, que si no potser et quedaries només amb les crítiques!!

    ResponderEliminar
  6. Nono, jo no vaig votar Laid to rest. Em pintava bé per l'any passat per exemple, però aquest any ja trobo que hi ha massa nivell com per votar-la! Els dos vots que tenia no eren meus.

    Efectivament Pablito per aquí no es pot dir res sobre les pròximes seleccions! No pots dir res del que penses. Els comentaris al blog només serveixen per comentar els resultats que ja han sortit!

    Jo el que sí que diré és que hi ha una pel·li que vull que entri a Smiley de la nova selecció i que em fa molta por que no entri perquè és diguéssim de les secundàries i penso que pot estar molt bé... aviam què passa. Ah i jo també m'alegro molt que hagi entrat Detrás de la máscara perquè em sembla una de les propostes més originals que hem tingut mai a l'Smiley! Em sembla un format molt innovador!

    A mi no em sembla tan lògic que splinter hagi quedat tan amunt eh! Aviam, que jo em moro de ganes de veure-la i penso que pot ser boníssima eh, però em refereixo que com que no és dels plats més forts doncs m'ha sorprès. Però bé, fins a la selecció final, les pel·lis amb més positius sempre són les que pensem que poden no entrar i que les volem salvar, per tant, també és lògic que tingui tants positius. Aviam què passa a la selecció final.

    Estic nerviós eh... tinc unes ganes de saber quines pel·lis entren...!! Nois, anem a fer el millor smiley amb la varietat més heavy que tindrem mai!

    ResponderEliminar
  7. Anna:

    Només el trailer m'ha fet por així que no m'imagino la película!!! Pinta de ser molt bona. El que hem fa por es que hagfin sortit masses coses al trailer.

    El poster també és genial! si etra al proxim smiley no se quins posters hi hauran, pero aquest m'encanta.

    ResponderEliminar
  8. Anna

    En quant als resultats de la selecció crec que han entrat totes les que volia així que estic contenta jeje.

    Daquesta ultima selecció les que tinc més ganes de veure són la de splinter i detras de la mascara, i bueno per suposat cold prey III pero això no cal que ho digi.

    A splinter yo per exemple li vaig donar el positiu perque hem feia molta por que no pensesiu com jo i que no entresXD i a vosaltres so abra pasat el mateix...

    Buf cada cos esta més a prop smiley... aquest any primet moltissim!!!

    ResponderEliminar
  9. Estic bastant content amb la selecció, tot i que no volia que entressin "the broken" ni "Pieles" però no em molesten, Pieles penso que pot estar bé i m'agradaria veurela, per tant, ja m'està bé que passi, i the broken ja no en tinc tantes ganes de veurela. em seria igual veurela un dia normal i poder m'agrada, xo no la vull per smiley xk em pinta k m'agradara i tal però que ja me l'espero una mica no se... és raro jeje. La que si volia que entrés i passes aquesta semifinal és la de "Laid to rest", jo sí que l'he votada, perque, tot i que l'assassí no em pinta gens bé, és a dir, no m'atreu a simple vista, si que em ve de gust veure la peli i donar-li una oportunitat, veient el trailer he vist que pot tenir coses bones, però bé, que hi fare, a la pròxima.

    A mi tampoc m'ha sorprès lo de Splinter, tb penso que és lògic, però com diu el Xavi és lògic perque ara pensem que pot quedar fora i, per tant, li donem positius, però quan ja sigui la final que pasarà? Seguirà tinguent vots positius o els voldrem donar a pelis que pinten encara com més plats forts per por a que no entrin, tot i ser clares preferides per pasar la final? No sé que pasarà, jo tinc moltes ganes de veure Splinter xo amb el nivell que sens presenta no sé que faré ni jo amb els meus vost.

    ResponderEliminar
  10. Respecte al nou disseny de les semifinals, com ja vaig dir en algun lloc, a mi m'encanta. A part de que em sembla molt guai la banda amb una imatge de la peli i amb el títol, penso que és molt pràctica i que és millor per nosaltres i també per tu Xavi, és un encert haver-ho canviat i fer-ho així ara, o sigui que genial.

    ResponderEliminar
  11. Buff yo creo que la selección será muy complicado eh!! En general en las dos últimas selecciones han salido las películas que había votado menos alguna en concreto.

    Será un SP muy difícil de decidir las pelis xq pintan muy bien. Es que sin ir más lejos yo por mi me quedaba con la mitad de la segunda semifinal para el Smiley y de ahí hay que quitar unas cuantas...¿Cómo voy yo a quitar pelis de ahí? Qué difícil!!!

    ResponderEliminar