lunes, 21 de mayo de 2012

Resultados tercera selección SP 2012


Por fin tenemos los resultados de la tercera selección de Smiley Pumpkin 2012. En esta ocasión se trata de la selección de películas que se quedaron a la puertas de la selección final en la edición del festival del año pasado.

"Lake Mungo", "El rito" o "Altitude" son la grandes favoritas de esta selección. "El rito" por su parte, fue una de la sorpresas del año pasado al no obtener una pase para el festival, pese a llegar a los cines fuera del periodo del festival y guardar la película para las selecciones, el alto nivel del año pasado hizo que este interesante film se quedara fuera del SP 2011. A continuación tenéis los resultados de la selección:

- Altitude ----------------------------- 4**
- Lake Mungo ----------------------- 4**
- El rito -------------------------------- 4*
- Solstice ------------------------------ 3**
- Vinyan ------------------------------- 3**
- Roto (The broken) ----------------- 3*

- Pieles --------------------------------- 2*
- Vertige ------------------------------- 2*
- La posesión de Emma Evans ---- 2
- Pro-vida ------------------------------ 1
- Muerte de una cazafantasmas ---- 0
- Primal --------------------------------- 0
- Reflejos 2 ---------------------------- 0

Los miembros de SP seguimos trabajando para tener la mejor programación posible el próximo octubre.

3 comentarios:

  1. Mmmmm està prou bé!! Jo vaig votar-ne 4, la qual cosa vol dir que 3 de les que vaig votar s'han quedat fora jejeje. A mi és que no em ve de gust veure Vinyan al Smiley de l'octubre, pq penso que pot ser massa peli d'horror tipus Haneke, tipus Funny games, i poc terror. D'altra banda, tinc por que Roto sigui la típica peli de terror thriller complicada de veure i que enganya a l'espectador en plan trilero... he anat perdent les ganes de veure-la.

    D'altra banda, m'alegro per Lake Mungo i El rito, sobretot. M'hagués agradat que entrés Pieles també, la veritat. Però no passa res, sé que igualment era molt difícil que entrés.

    Apa, petoneeets!!

    ResponderEliminar
  2. Xavi

    Jo estic content amb les pel·lis que han entrat i a mi Vinyan sí que em vindria de gust! però tinc d'altres que tinc moltes més ganes de veure com per exemple El rito, lake mungo i solstice!

    És difícil que en anys de tant nivell com aquest pugui entrar una pel·li de repesca, però mai se sap! :D

    ResponderEliminar
  3. ANNA: Eiii! Jo estic bastant contenta amb els reaultats alguna de lws que volia veure a qudat fora pero bueno en general prou be! Crec que hem estat badtant dacord no?!
    Ayo vinyan tinc ganes de veurela, potser y han altrea que mes com per exemple el rito pero bueno a veure quina entra finalment!

    ResponderEliminar